Proqram

Rəqəmsal Marketinq

Rəqəmsal Marketinq, növbəti beş ilə yeddi il ərzində ən perspektivli idarəetmə peşələrindən biridir. Kurs proqramı rəqəmsal marketinq və onlayn reklam sahəsində yüksək keyfiyyətli mütəxəssislər hazırlamaq üçün hazırlanmışdır.Təcrübəli mütəxəssislərin rəhbərliyi altında (tez-tez beynəlxalq şirkətlərin nümayəndələri) 200 saatlıq təcrübə tələbəni onlayn marketinq və reklam mühitinə salmağa imkan verir. Kursumuzun fərqli üstünlüyü öyrənmənin praktik “canlı” hallara söykənməsidir. Bunlar bazarın ehtiyaclarına, İnternet marketoloqlarının tövsiyələrinə əsasən seçilir və tələbələrə marketinq strategiyası yaratmaq, veb sayt rəhbərliyi, SEO, Google Ads və Google Analytics, SMM və hədəfləmə kimi əsas bacarıq və bilikləri öyrətməyə yönəldilmişdir. 

Hazırda proqrama müraciət aktiv deyil
Başlanğıc

-

Müddət

200 saat/4.5 ay

Qrup

25-30 nəfər

Tədris qrafiki

I, III 18:30-21:30, VII 10:00- 14:30

Qəbul şərtləri
Gözlənti

İntensiv tədrisə hazırlıq

Dil biliyi

Minimum intermediate səviyyəsində ingilis dili biliyi

Tələb

Fərdi noutbuk, yaxud kompüterə malik olmaq

Yaş həddi

18 yaş və yuxarı

Kurs tələbələrə bunları qazandıracaq:

Fərdi və müqayisəli analiz vasitələri ilə işləməyi öyrənin; SEO, PPC və sosial şəbəkələrdə tanıtım haqqında məlumatların tam bir baqajını əldə edin.

Reklam ilə işləmə bacarıqlarına yiyələnin: mediaya inteqrasiya, e-poçt marketinqi rəhbərliyi, mənfilik və böhranlara cavab vermək; Tilda platformasında saytlar yaratmaq, Wordpress-də saytlar idarə etmək və onları tanıtmaq bacarıqlarını qazanacaqsınız.

İmtahan testini keçərək Google Ads Sertifikatlı Peşəkar olmaq fürsəti əldə edin.

Proqram

Rəqəmsal Marketinq
9

Modul sayı

Birinci modul sualları cavablandıracaq: rəqəmsal marketinq ənənəvi marketinqdən nə ilə fərqlənir, rəqəmsal marketinqin mövcud olduğu hər növ nüansları nəzərə alaraq bir marka necə yaradılır. Təlimin bu hissəsində, tələbələrin layihələri praktikada sökmələrinə imkan verəcək real iş hallarının təhlili aparılır.

Modul aşağıdakı mövzulardan ibarətdir:

● Marketinq nədir, tanıtım kanalları.

● Hədəf auditoriyası, seqmentasiya, istehlakçı profili

● Hədəf auditoriyasının (hədəf auditoriyası) və USP-nin (unikal satış təklifi) təyini

● Analitikanın əsas anlayışları. Xarici analitik

● Rəqiblərin təhlili (niş daxil olmaqla)

● Ölçmə növləri və qərar qəbuletməsində rolu

Təcrübəli bir mentorun rəhbərliyi altında tələbələr veb sayt tərtibinin əsaslarını anlayacaq, Tilda və WordPress platformalarını öyrənəcək və bir domen adını qeydiyyatdan keçirəcəklər. Beləliklə, hər kəs ilk vizit kartı saytını sıfırdan yaradacaq və Wordpress-də çox səhifəlik saytın necə işlədiyini müəyyənləşdirəcəkdir.

Modul aşağıdakı mövzulardan ibarətdir:

● Veb sayt haqqında əsas məlumat

● UI / UX dizaynının əsasları, prototipləşdirmə

● Öz veb saytınızın prototipinin hazırlanması

● Tilda şablonları ilə işləmək

● Standart və sıfır bloklarla iş

● Tilda'da bir sayt qurmaq və formaları sayta inteqrasiya etmək

● CMS interfeysi, onun quruluşu

● Wordpress şablonları ilə işləmək

● Səhifələr və mesajlarla işləmək

● Səhifə şablonlarından istifadə

● Meta Tag Şablonlarını Fərdiləşdirmək

● Əsas plaginlərə ümumi baxış

Verilərdən istifadə edərək bir iş strategiyası qurmaq asandır, çünki sizə iş analitikinə necə səriştəli yanaşmağı öyrədəcəyik. Rəqiblərin fəaliyyətini araşdırma bacarıqları da buna kömək edəcəkdir. Tələbələr Google Analytics-də bir hesab yaratmağın bütün mərhələlərini keçəcək və verilmiş tapşırıqlar əsasında onu necə idarə edəcəyini öyrənəcəklər.

Modul aşağıdakı mövzulardan ibarətdir:

● Daxili analitik

● Google Analytics əsasları, quruluşu. Yeni hesab yarat

● Əsas hadisələrin qurulması (kodlaşdırma yolu ilə)

● Əsas hesabatlar

● Əsas hədəfləri təyin etmək, hədəf tullananları tanımaq

● Saytınız üçün hadisələr və hədəflər xəritəsi yaradın

● Google Tag Manager: interfeys və hesab quruluşu ilə iş

● Google Analytics kodunun quraşdırılması, GTM vasitəsilə hadisələrin qurulması

● GA-da hədəflərin və GTM-də əsas tədbirlərin müəyyənləşdirilməsi

● Dəyişdirilmiş analitik: virtual baxışlar, sıçrayış düzəlişi

Ayrı bir modul, praktikada vacib olan axtarış motoru optimallaşdırma və SEO alətlərinin əsaslarına həsr edilmişdir. Tələbələr öz layihələrini optimallaşdırmaq üçün müstəqil olaraq necə qurulacağını, iş hədəflərinə çatmaq üçün təsirli bir SEO sərbəst idarəetmə sistemi qurmağı öyrənəcəklər.

Modul aşağıdakı mövzulardan ibarətdir:

● SEO əsasları, əsas anlayışlar

● İndeksləmə, brauzer sorğuları və təbliğat növləri nədir

● Sayt üçün semantik, meta etiketlər

● Google Business-də bir hesab qeydiyyatı və saytınızın indeksləşdirilməsini yoxlamaq

Bu modul məzmunun yaradılması barədə tam məlumat verir. Mühazirəçilərimiz sizə işgüzar baxımdan təsirli olduğu kimi sosial şəbəkələrdə və veb səhifədə yaradıcı və cəlbedici yazıların necə yaradılacağını izah edəcəklər.

Modul aşağıdakı mövzulardan ibarətdir:

● İstehlakçı profili

● Səs tonu və əhəmiyyəti

● Bir strategiya, hədəflər yaratmaq

● Müştəri profili yaratmaq və düzgün səs tonunu seçmək

● Məzmun növləri (SEO, press-relizlər, PR, icmallar)

● Mətn quruluşu. Məzmun formatları və qaydaları.

● Məzmun növləri və onların təbliğə təsiri

● Rəqəmsal kanallar vasitəsilə marka nüfuzunun artırılması

● Viral məzmun. Situasiya marketinqi və mətbuat tədbirləri

 

Rəqəmsal marketoloq olmaq üçün ilkin şərt kontekstli reklamı öyrənməkdir. Konkret olaraq tələbələr Google Adwords ilə tanış olacaq və öyrənəcəklər (məsələn, CPC-nin hesablanması, təkliflərin idarə olunması, auditoriyanın necə müəyyənləşdirilməsi).

Modul aşağıdakı mövzulardan ibarətdir:

● Google Adwords-də reklam formatları

● Media planlaşdırma göstəriciləri. Bazar təhlili və təşviq strategiyası. Rəqib analizi vasitələri

● Google Adwords Hesabına giriş

● Fərqli veb saytları üçün hesab quruluşu

● Google Adwords ilə hesab yaradın

● Google Açar Söz Planlayıcısı. Açar sözlər və axtarış şərtləri arasındakı fərq

● Semantik, açar söz seçimi, mənfi açar sözlər və açar söz növləri.

● Uğurlu reklam yaratmaq qaydaları. Dinamik açar söz əvəzetmə

● Təcrübə: açar sözlərin seçilməsi və qruplaşdırılması, işiniz üçün reklam yazılması

● Ekran reklamı: format və istifadə sahələri

● Yenidənqurma siyahıları yaradın və konfiqurasiya edin

● Tamaşaçı ilə iş. Tamaşaçı seqmenti. Yenidən marketinq.

● Dönüşüm / hədəfləmə üçün Google Analytics-ə qoşulun

● Görüntülü reklamlar yaradın

Sosial media praktikasına keçmək. Kursun bütün tələbələri fikirlərin yaradılmasında və sosial səhifələrin dizaynında, reklamların və reklam kampaniyalarının qurulmasında fəal iştirak edəcəklər.

Bu modul zamanı tələbələr sosial media və reklam platformalarını analiz etmək üçün marketinq vasitələri ilə işləyəcəklər. Bu bloku tamamladıqdan sonra analitikdən istifadə edərək reklam kampaniyalarını optimallaşdırmaq, məlumatlı qərarlar vermək və düzgün hədəf auditoriyasını tapmaq üçün real həyatda nümunələrdən istifadə edə biləcəksiniz. Bu bacarıqlar reklamınızı gələcəkdə təsirli edəcəkdir.

Modul aşağıdakı mövzulardan ibarətdir:

● Sosial şəbəkələrdə marka tanıtım strategiyası yaratmaq

● Tanıtım mexanizmi, hashtaglar, əlaqələr

● SMM kopirayt üçün fürsətlər

● Sosial şəbəkələr üçün məzmun yaradılması. Copywriting satışı

● Məzmun planı, sənəd yazıcısı, avtomatik / təxirə salınmış nəşr qurma metodları

● Sosial şəbəkələrdə iş alqoritmi: Facebook üçün məzmun, təşviq metodları

● Instagram: hesablar, tanıtım növləri, məzmun xüsusiyyətləri, hesab vasitəsilə mal satmaq arasındakı fərq

● YouTube: video kanal formatları, video qəbulu və tanıtımı, nümunələr

● Fikir rəhbərləri və bloggerlər ilə iş

● Sosial medianın təqdimat variantları

● Reklam alətləri. Reklam formatları və istifadəsi

● Facebook Business və fəaliyyətinə ümumi baxış

● Hesab yaradın

● Facebook Pixel: quraşdırma, konfiqurasiya, test

● Xüsusi auditoriyaya ümumi baxış

● tamaşaçı. Növləri və parametrləri

● Coğrafi hədəfləmə, maraq qrupları, oxşar auditoriya, qruplar

● Xüsusi bir auditoriya yaradın

● Reklamınız üçün əyani bir plan yaradın

● Leads Add Advertising proqramının yaradılması və istifadəyə verilməsi

● Təcrübədə reklamlar yaradın

Bu, bir markanın istehlakçı ilə təbliği və ünsiyyətinin mümkün olmadığı bir rəqəmsal marketoloqun ən vacib vasitələrindən biridir. Tələbələrin e-poçt bülletenlərindən istifadə edərək marketinq kommunikasiyalarının necə aparılacağını öyrənmələri üçün onu ayrı bir modula ayırdıq. Həmçinin, təlim zamanı real işlər üzrə müəllimlər poçtların məzmununun ümumilikdə reklam kampaniyalarının keyfiyyətinə necə təsir göstərdiyini göstərəcəklər.

 Modul aşağıdakı mövzulardan ibarətdir:

● Elektron poçt kampaniyalarının növləri və formatları

● E-poçt kampaniyalarının effektivliyinin göstəriciləri

● Abunəçi bazasının toplanması və onlarla ünsiyyət qurma qaydaları

● verilənlər bazası toplama formatları. Qurğuşun maqnit yaradın

● Seqmentasiya və istifadə

● E-poçt göndərmə xidmətlərinə ümumi baxış

● Məktubların avtomatik göndərilməsi

● E-poçt marketinqindəki əsas səhvlər

● Avtomatik satış huni, skript yaradılması və fərdiləşdirmə

 

Vorkshop

Hər bir kursda tələbələrə əlavə olaraq müəllimlər və dəvət olunmuş natiqlərlə aşağıdakı mövzularda seminarlar keçirmək imkanı veririk:

● Chat botları: tətbiq sahələri, istifadə formatları. Nümunələr və hallar.

● Sərbəst: Sərbəst platformalara ümumi baxış. Müştəri tapmaq və sifariş almaq necədir.

● CV və portfel: tərcümeyi-hal hazırlayın və cavab məktubu göndərin. Rəqəmsal Marketer portfelinin yaradılması. Case study.

Təlimin başlanğıcında hər bir tələbə əldə etdiyi bacarıq və bilikləri tətbiq edərək kurs boyunca çalışdığı bir layihə seçir. Təlim kursunun sonunda bütün məzunlar öz markaları / layihələri üçün bütöv bir marketinq strategiyası təqdim edəcəklər.