Proqram

İT Biznes Analitik

Biznes analitik alətlər, proseslər, sənədlər və maraqlı tərəflər daxil olmaqla, müəssisə daxilində müxtəlif mənbələrdən məlumatların toplanması, sintezi və təhlili üçün məsuliyyət daşıyır. O maraqlı tərəflərin cari ehtiyaclarını müəyyən etməklə yanaşı, mütəmadi araşdırmanı, habelə qarşıda duran problemlərin həlli üçün tələblərin dəqiqləşdirilməsini özündə cəmləşdirir. Proqramımız bu sahədə uğur qazanmaq, biliklərini artırmaq istəyənlər üçün müəssisənin problemlərini və məqsədlərini anlamaq, ehtiyacları və həll yollarını təhlil etmək, strategiyalar hazırlamaq, dəyişikliyə sövq etmək və istənilən IT layihəsində maraqlı tərəflərin əməkdaşlığını asanlaşdırmaq məqsədi ilə interaktiv üsullar əsas tutulmaqla hazırlanıb.

Proqrama qeydiyyat aktiv deyil
Başlanğıc

Dekabr 2023

Müddət

4.5 ay

Qrup

20-25 nəfər

Tədris qrafiki

I gün saat 19:00 ; V gün saat 19:30 (online) ; VI gün saat 10:00

Qəbul şərtləri
Gözlənti

Analitika və ya müştəri xidməti rolunda iş təcrübəsi və yumşaq bacarıqlara malik olmaq.

Dil biliyi

Minimum intermediate səviyyəsində ingilis dili biliyi

Tələb

Fərdi noutbuk, yaxud kompüterə malik olmaq

Yaş həddi

18 yaş və yuxarı

Kurs tələbələrə bunları qazandıracaq:

Biznes analitikasının əsasları

Tələblərin toplanması, analizi və prioritetləşdirilməsi

Biznes proseslərin analizi, planlaşdırılması və modelləşdirilməsi

Layihələrin idarəedilməsinin əsasları (Ənənəvi, Çevik)

Biznes analitik üçün Proqram təminatının testi

Texniki bilgilər (Proqram təminatının arxitekturası, SQL, Data baza, UI/UX dizayn, Proqram təminarları)

Proqram

İT Biznes Analitik
17

Modul sayı

  • Proqram təminatının inkişafının həyat dövrü
  • Proqram təminatının İnkişafı Metodologiyaları – Water Fall, Iterative, Agile və s.
  • Biznes təhlili nədir?
  • Biznes təhlilinə karyera yolu
  • Biznes Prosesi nədir?
  • Biznes prosesinin kritik təhlili
  • Biznes Proseslərinin Xəritəçəkmə və Axın Diaqramı
  • Olduğu kimi – Biznes Prosesi üçün Analiz Olmaq
  • Biznes Proseslərinin Xəritəçəkmə və Modelləşdirmə Çərçivələri
  • Biznes Proseslərinin Xəritəçəkmə və Modelləşdirilməsi Proqramı
  • Biznes Proseslərinin Yenidən Mühəndisliyi və Yenidən Dizaynı
  • Biznes Proseslərinin Avtomatlaşdırılması, Disinter vasitəçilik və Yenidən vasitəçilik
  • Maraqlı Tərəflərin Tərifi
  • Maraqlı tərəfin əhəmiyyəti
  • Maraqlı tərəflə müsahibə
  • Maraqlı Tərəflərin Müəyyənləşdirilməsi – Soğan Diaqramı
  • Maraqlı tərəflərin müəyyənləşdirilməsi – Təkər
  • Maraqlı Tərəflərin Təsnifatı – Güc Təsiri Matrisi
  • Maraqlı Tərəflərin İştirakı Texnikaları – Güc/Təsir və Maraq
  • Maraqlı Tərəflərin RACI Diaqramı, onun Visio vasitəsilə hazırlanması
  • Pay sahibi şəxsi
  • Maraqlı Tərəflərin Uyğunlaşdırılması və Sponsorluq
  • Daxili maraqlı tərəflərin idarə edilməsi
  • Excel vasitəsilə maraqlı tərəflərin xəritəsinin hazırlanması
  • Tələb nədir
  • Tələblərin Atributları (SMART)
  • İT Layihələri üçün Tələblərin Önəmi
  • Funksional və qeyri-funksional tələblər
  • Tələblər Mühəndisliyi və İdarəçiliyinə İcmal
  • Biznes Proseslərinin Yenidən Mühəndisliyi və Yenidən Dizaynı
  • Mühüm Tələb Prosesi Addımları: Təhlil, Təhlil, Sənədləşdirmə, Qiymətləndirmə, İdarəetmə
  • Tələb Proqram Şirkətləri - Tapşırıqların idarə edilməsi sistemləri
  • RA: Biznes Analitikinin Tapşırıqları
  • Tələbləri prioritetləşdirin
  • Müəyyənləşdirin və Model Tələbləri
  • Fərziyyə və Məhdudiyyətləri müəyyən edin
  • Tələbləri yoxlayın
  • Tələbləri təsdiqləyin
  • BR sənədi
  • Əhatə dairəsi sənədi
  • UML tarixi, onun qurucuları və OMG (Obyekt İdarəetmə Qrupu) rolu
  • UML Diaqramları – UML Strukturu və UML Davranış Diaqramları
  • İT biznes analitikləri üçün vacib UML diaqramları
  • UML Struktur Diaqramlarına Baxış
  • Sinif diaqramları
  • Fəaliyyət diaqramları
  • Case Diaqramlarından istifadə edin
  • Ardıcıllıq diaqramları
  • Digər UML diaqramları
  • Komponent diaqramı
  • BPMN nədir
  • BPMN -BPMI (Business Process Management Institute) və OMG (Object Management Group) mənşəyi
  • BPMN qeydləri
  • Proseslərin Modelləşdirilməsi növləri – Proses Xəritələri, Modellər, Təsvirlər
  • BPMN elementləri: axın obyektləri, verilənlər, üzmə zolaqları, birləşdirən obyektlər, artefaktlar
  • Çarpaz funksional diaqram
  • Birləşmələr vasitəsilə canlı prosesin monitorinqi
  • Biznesin təhlili yanaşmasını planlaşdırın
  • Maraqlı Tərəflərin İştirakını Planlayın
  • Biznes Analizi İdarəetmə Planı
  • Biznes Analizi Məlumat İdarəetmə Planı
  • Biznes Təhlili Performans Təkmilləşdirmələrini Müəyyən edin
  • Tələblərin İdarə Edilməsi Prosesini Planlayın
  • Biznes Təhlili Performansını idarə edin
  • Nə üçün əməkdaşlıq vacibdir
  • Rolların üst-üstə düşdüyü yerdə
  • Qiymətləndirmə və planlaşdırma
  • Ünsiyyət
  • Risklərin idarə edilməsi
  • Əhatə dairəsinin idarə edilməsi və dəyişdirilməsi
  • Sorğunun idarə edilməsini dəyişdirin
  • UX Anketi
  • UX Layihə Planı
  • Dinləmə Turu
  • Fürsət seminarı
  • Layihə qısası
  • Strategiya seminarı
  • Guerilla İstifadəçi Araşdırması
  • Proto-Personas
  • Evristik işarələmə
  • Müqayisəli Qiymətləndirmə
  • Dizayn Prinsipləri
  • Eskiz
  • Tapşırıq axınları
  • Tel çərçivələr
  • İT İnfrastruktur
  • HTTP Tələb və Res
  • MVP (MVC)
  • CI/CD
  • Buraxılış rəhbərliyi
  • SRE əsasları
  • Verilənlər bazası anlayışları və 3-cü Normal Forma, İlkin Açar, Xarici Açar və Verilənlər Bazasının dizaynı
  • SQL Data Definition Language Statements: Yarat, dəyişdir və burax
  • SQL Data Manipulation Language Statements: Daxil edin, Yeniləyin və Silin
  • SQL Data Sorğu Dili: Seçin
  • SQL DCL: Təqdim et və ləğv et
  • SQL TCL Commit, Savepoint, Rollback
  • Əsas DBA anlayışları
  • Test işi və sınaq ssenarisi
  • Ağ Qutu Texnikaları
  • API Testinin əsasları
  • Postman və Swagger istifadə edərək API Testi
  • UAT
  • Monolit memarlıq
  • Mikroservis arxitekturası
  • Micro Frontend
  • Tək səhifəli proqram arxitekturası
  • TOGAF təqdimatı
  • Verilənlər bazasının dizaynı
  • Memarlıq diaqramı
  • Agile Proqram Təminatı - Ümumi Baxış
  • Agile Manifest və Fəlsəfə
  • Agile Metodologiya
  • Agile Proqram təminatının İnkişafı Həyat Dövrü
  • Scrum
  • Sprint Planlaşdırma, Gündəlik SCRUM, Sprint Review və Sprint Retrospektivlərini idarə etmək
  • Scrum-da Üç Rol: Scum Master, Məhsul Sahibi və İnkişaf Qrupu
  • Product Backlog, Sprint Burn Down Charts hazırlanması
  • Agile Layihə Xartiyasının Hazırlanması
  • Xterme Proqramlaşdırma, Kanban
  • İstifadəçi Hekayələrinin Yazılması
  • SCRUM layihələrində Hekayə Nöqtələri və Qiymətləndirmə
  • A. C.
  • Ünsiyyət bacarıqları - Ünsiyyətin əsasları
  • Ünsiyyət bacarıqları - 4 tikinti bloku (İnsanlar, Mesaj, Kontekst və Dinləmə)
  • Ünsiyyət Bacarıqları - Ümumi vəziyyətlər (Sosial parametrlər, Görüşlər, E-poçt, İzahatlar, Məsləhətlər)
  • Ünsiyyət bacarıqları - Çətin vəziyyətlər (yeni fikirlər irəli sürmək, sual vermək, ehtiyatsız olduğunuz zaman, işdə tənqid, təqdimat)
  • Ünsiyyət bacarıqları - Komandalar daxilində ünsiyyət
  • Ünsiyyət bacarıqları - Həmkarlarınız və Rəhbərlərinizlə ünsiyyət qurmaq
  • Liderlik Bacarıqları - Lider nədir?
  • Liderlik Bacarıqları - Motivasiya (Maslow, İdarəetmə kartofu, Dörd insan tipi)
  • Liderlik Bacarıqları - Nə qədər nəzarət etməlisiniz?
  • Liderlik Bacarıqları - Təqdimat (Təqdimata etirazlar, Yastıq hekayəsi)
  • Liderlik Bacarıqları - İnsanlar (Kimsə sizi ruhdan salsa nə etməli, Planlaşdırma və həyata keçirmək üçün seçimlər, Tutmağınıza qərar vermək)
  • Münaqişələrin İdarə Edilməsi Bacarıqları - Bir-birini başa düşmək (Münaqişə söhbətinin dörd məqsədi)
  • Münaqişələrin İdarə Edilməsi Bacarıqları - Tərkibsiz bir şəkildə dinləmək \ Sizi başa düşməyiniz üçün danışın
  • Münaqişələrin İdarə Edilməsi Bacarıqları - Danışıqlar aparmaq və öhdəlik götürmək
  • Tələblərin toplanması
  • Strategiya təhlili
  • Sistem dizaynı
  • Diaqramma
  • DoD-nun müəyyənləşdirilməsi
  • Komandaya çatdırılma
  • UX/UI Dizaynı
  • Camunda
  • BA Karyera Yolu
  • BA Sertifikatı
  • SRE və Buraxılışların idarə edilməsi
  • Çevik
  • Risklərin idarə edilməsi
  • İT Auditi
  • HR Müsahibə